perjantai 25. maaliskuuta 2011

Anna mun olla lapsi!

Tässä toinen kirjavinkki, jonka haluan jakaa teille ja jota suosittelen ehdottomasti luettavaksi. Saara Kinnunen kirjoittaa Anna mun olla lapsi -kirjassaan lapsen oikeudesta lapsuuteen.


Kirjan päälukujen otsikot kertovat sisällöstä paljon:
Kasvata minua
Anna minun olla tarvitseva vauva
Anna minun valloittaa maailma
Opeta minut tottelemaan
Anna minun leikkiä
Opeta minut kantamaan vastuuta
Opeta minulle oikea ja väärä
Opeta minua kohtaamaan syyllisyys
Opeta minua elämään tunteitteni kanssa
Anna minun olla tarvitseva pieni koululainen
Eihän minun tarvitse selvitä yksin
Anna minun olla lapsi
Anna minulle selvä lapsuus
Anna minulle seksuaalisen kasvun rauha
Opeta elämään median kanssa
Anna minun uskoa
Anna minun olla lapsi, vaikka perheessä on kriisi

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vaikuttaa todella hyvältä!! Ton pitää lukea!!

kp

Kotipuolessa kirjoitti...

K, suosittelen! Kuuntelin tätä ihmistä puolitoista tuntia ja sain siitä paljon! Vaasalainen sosiaalipsykologi.