torstai 12. huhtikuuta 2012

Kiitos

Sain Kaunis blogi -tunnustuksen Varikselta, kiitos! Tuntuu mukavalta. Olen hyvin iloinen, että olen onnistunut ajatuksessani ilon jakamisesta. Blogini iloasiat ovat liittyneet pitkälti sisustukseen ja käsitöihin. Pintaliitäminen blogimaailmassa tuo hyvän vastapainon elämälle, mikä blogimaailman ulkopuolella on sitten sitä kaikkea muuta.

Tunnustus tulee jakaa eteenpäin viidelle blogille, joilla on alle 200 lukijaa. Annan oman tunnustukseni seuraaville blogeille, mitkä ovat minulle tärkeitä, monestakin eri syystä.


Terveisiä teille, tytöt!

5 kommenttia:

tuomitarha kirjoitti...

Kaunis Kiitos! Olen otettu! <3 Ihanaa viikonloppua toivottaen.

Pia kirjoitti...

Oijoijoijoijoi! En olisi todellakaan ansainnut!! Mutta niin kuin olen aikaisemminkin kuin nyt sinulle maininnut, että käyn blogissasi joka ikinen päivä ja käynti siellä on taideterapiaa! Nautin kaikista huomaamistasi kauniista asioista!

Suohaukka kirjoitti...

Kiitos! <3

Kotipuolessa kirjoitti...

Kiitos teille. <3

KOTIpuoti Rauhalassa kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta, tuntuu erityiseltä! <3